Montag, 28. November 2011

It's clock time...

...ich mag Uhren und am liebsten habe ich altmodische...

Dieses Modell habe ich auf Karen's graphicsfairy entdeckt und endlich in die Tat umgesetzt.
Nun zeigt mir mein kleiner Gartentisch wieviel es geschlagen hat...
Die Tischplatte aus altem Holz sitzt übrigens auf einem alten, rostigen Teil eines Eisenofens...

5. Dezember 2011: Ich freue mich sehr, von Karen heute mit meinem Uhrentisch zu einem ihrer beiden Favoriten des letzten Brag-Monday gewählt worden zu sein. Herzlichen Dank, Karen!


It's clock time...

...I love clocks and most of all I love oldfashioned ones...

I detected this model at Karen's graphicsfairy and finally last weekend I turned the idea into reality: now my little garden table tells me what the clock strikes...
By the way: the table board sits onto an old, rusty part of an iron oven...

December 5th 2011: I am very happy that Karen bragged my clock-table today one of her favorites of last brag Monday. Thanks so much, Karen!







Kommentare:

  1. Hello Nik,
    absolutely amazing Yeahhh I love your new table design!! Wow.
    Have a nice days before Christmas!
    Bye Vlaďka

    AntwortenLöschen
  2. That's amazing!!! Great job, I LOVE your Clock Table!!!

    AntwortenLöschen
  3. Thank you very much, Karen. I love your graphics! :-) Nik

    AntwortenLöschen
  4. What a beautifull idea. I really love it.
    Have a nice Advent.
    Jana

    AntwortenLöschen
  5. Diky, Vladko a Jano, have a nice Advent-time, too. Love, Nik

    AntwortenLöschen
  6. Nik, tolle Idee, sehr schön ... schöne Advent, JANA

    AntwortenLöschen
  7. Je to moc dobrý nápad a vypadá to velmi pěkně.
    Obrázky jsou skvělé!
    Děkuji za návštěvu u mne a přeji krásný adventní dny...
    Soňa

    AntwortenLöschen
  8. tolle Idee !....und wie praktisch, wenn bei einem gemütlichen Kaffeeplausch im Garten die Zeit stehen bleibt :o)))

    Ciao
    Meike

    AntwortenLöschen
  9. Congratulations on being featured crafter at GraphicsFairy's BRAG MONDAY party today!

    Smiles, Suzanne in Illinois, USA

    AntwortenLöschen
  10. Thank you very much, Suzanne. I am very lucky about it, too. Nice day, Nik

    AntwortenLöschen
  11. Very creative and fun idea! At first, I thought you actually added clock hands and that it worked, ha, ha!! I thought that it would be hard to use that way, the moving hands always causing problems! Turned out great. :)

    AntwortenLöschen
  12. Saw your table at The Graphics Fairy. Beautiful and so perfect!!!

    AntwortenLöschen
  13. Thank you, Darlene and Shelly. It is very nice to find out when other people like my work... Regards, Nik

    AntwortenLöschen
  14. This is so wonderful. I am pinning it! Thanks for sharing. -K

    AntwortenLöschen

Ich freue mich über deinen Kommentar - I would love to read your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...