Montag, 3. Dezember 2012

Schneiderpuppes neues Kleid...

...wurde gestern vormittag auf Facebook entdeckt und schon am frühen Nachmittag war diese Idee auf meiner Schneiderpuppe umgesetzt! Meine ist zwar modern und kann nicht mit so einer Wespentaille aufwarten, aber ich finde, es steht ihr gut und an einer kostbaren, antiken Schneiderpuppe hätte ich ohnehin niemals was verändert....

The dress form's new dress...

was detected yesterday morning on Facebook - in the early afternoon I had finished making this idea real and had upstyled my dress form! I have only got a modern version of a dress form which does not have that tremendous waist, however, I think it looks good and I would have never done this to an antique and precious dress form anyway...

original





a great get-together - newly styled dress form, my old singer and cushion "Mademoiselle" made of antique Transylvanian linen





 

Kommentare:

  1. Hallo Nick...
    Wow ,eine tolle Idee mit großem Effekt. Ich bin begeistert.... Herzliche Grüße Katrin

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. vielen dank, katrin. schönen advent, nik

      Löschen

Ich freue mich über deinen Kommentar - I would love to read your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...